آی او اس کده

IOS

این سایت برای کاربران اپلی ساخته شده!

بایگانی




هک بازی clash of clans ( نیاز به جیلبریک )( ورژن 6.186.1 )

قبل از خواندن این مطلب به نکات زیر توجه کنید:

1- این هک جم یا طلا و اکسیر نمیباشد.

2- دیویاس شما حتما باید جیلبریک باشد.

3- این هک گرچه هک جم نیست و احتمالا برای شرکت Supercell اهمیتی ندارد اما اگر در هرصورت اکانتتون بن و بلاک شد IOS-Kade.ir هیچ مسیولیتی در قبال اکانت شما نخواهد داشت!

4- این هک بر خلاف هک قبلی کاملا به زبان انگلیسی میباشد!


ویژگی های این هک:

1- میتوانید حداقل طلا و اکسیر و دارک اکسیری که برای حمله نیاز دارید را تعیین کنید تا کسی با مشخصاتی که شما تعیین کردید بیاورد

2- پس از خروج از بازی اگر شیلد نداشته باشید تا دقیقه ها به شما هیچکس حمله نمیکند!

3- به هرکی بخواید میتونید حمله کنید. به نفر اول.. به دوستان و هم کلنی های خود و به کسانی که شیلد دارند!

4- حمله ی امتحانی در کلن وار


آموزش و دانلود + مشکلات هک در ادامه مطلب...

مشکل ویژگی سوم این هک:

به هرکسی با استفاده از این ویژگی حمله کنید بعد حمله سریعا بازی کرک میشود و هم پول هایی که دزدید و کاپ هایی که گرفتید یا از دست دادید + سرباز هایی که از دست دادید به سر جای اول خود بر میگردند!

_________________________

1-ابتدا توییک XMODGAME را از سورس زیر دانلود کنید:

http://cydia.myrepospace.com/ap0


2- بعد از دانلود توییک و Respring کردن دیویاستان روی توییگ XMODGAME کلیک کنید!

 2-روی قسمت Mode کلیک کنید.


3-روی بازی Clash Of Clans کلیک کنید!

4-حالا روی گزینه ی Install کلیک کنید.

5-بعد از اینکه دکمه Install تبدیل به Mod Installed شد روی Launch کلیک کنید!

6-بعد از ورود به بازی روی گزینه ی دایره ای X کلیک کنید!
(برای بزرگ تر شدن تصاویر روی آنها کلیک کنید...)

7- حالا روی Set کلیک کنید!

7-معنی های گزینه ها:




نظرات  (۸۲)

دمت گرم 
پاسخ:
خواهش!
سلام
ممنون عالی بود.
imodgame اینکارارو پولی انجام میدادددد :(
کلی ممنون تو کلن وار کلی تست میزنم بعد حمله میکنم
پاسخ:
آره ولی دیگه اصلا کار نمیکنه Imodgame
واسه اندرویدش نیست؟؟؟
خیلی میخوامش :(
اگه پیدا کردید ایمیل بدید ممنون میشم:
Ashkanbooya@gmail.com
پاسخ:
فک نمیکنم باشه...
منم که اصلا تو اندروید تخصص ندارم ولی اگه کسیو دیدم داره میفرستم واستون
دربدر رو ٢ ستاره میتونم بزنمممم
من این کار رو نمی کنم چون گفتی. گوشی بلاک میشه ویشک نمیکن
راستی اگه دوست داشتید به وبم سر بزنید 
راستی از مدیر سایت ممنونم😊
پاسخ:
مشکلی پیش نمیاد خیلی وقته از این توییک استفاده میکنم
سلام من رفتم تو لینکى که گفتید اما نمى دونم از کجا باید دانلود کنم لطفا کمک کنید
پاسخ:
نباید برید تو لینک!
باید اون لینک رو در سورس های سیدیا ادد کنید.
جیلبریک هستید؟
سلام لطفا اگر شبیه این نرم افزار در اندروید وجود داره برام بفرستید.
پاسخ:
تو اندروید تخصص دارم و فکر نکنم باشه ولی پیدا کردیم حتما خبر میدیم
bebakhshid bara ios nadarin
پاسخ:
منظورتون چیه اصلا مطلب رو خوندید؟
مخصوص آی او اسه فقط :|
منظورتون آی او اس جیلبریک نشدست؟ (اگه منظورتون اینه تو پست ذکر کردم که مخصوص جیلبریک شده هاست)
سلام. دادا ایدی لاین میدی ادد کنم کلی سوال دارم

پاسخ:
ahmadrezadl
سلام اون ضربدره نیومد
پاسخ:
بازیو از مولتى تسکینگ بستید؟ روى لانچ کلیک کردید؟
سلام من أیون نصب کردم ولی وقتی که وارد بازی میشم و روی x میزنم شکلش مثل شکلی که شما کزاشتید فرق داره 
بعدشم وقتی تنظیم میکنم طلا و الکسیرم جقدر باشه کار نمیکنه بعضی وقتا هم فقط سرج میکنه ولی جیزای نمیاره لطفا کمکم کنید
پاسخ:
بله شما ورژن جدیدشو دارید!
اون اولیه off هست on کنید روى اتک و find math توى بازى کلش کلیک کنید
آپدیت پاسخ:
(آهان مشکلو متوجه شدم. مقدار طلا و اکسیرو کمتر کنید کسیو پیدا نمیکنه (زیاد زدید حتما)
Dadash damet garm yani vaghaaaaaan damet garm in hack vaghaan awlie va kar mikone

اصلا برای من هیچی نیومد . تمام مراحلم انجام دادم . باید اون خونه خرابه رو درست کنم تا بشه!
پاسخ:
نه ربطی به اون نداره. بازی رو از مولتی تسکینگ بستی
کلا هر کاری کردم نشد . باید چیو بسازم تا بشه???
پاسخ:
ببین مودو اینستال کن بازیو ببند از مولتی تسکینگ وارد اپلیکیشن شو لانچو بزن!
سلام لینگ دانلود کجا است یا باید عضو بشویم تا دانلود کنیم برای اندروید است یا کامپیوتر

پاسخ:
هیچکودوم آی او اس
ببخشید مارا بلاک نمیکنند

پاسخ:
نه
چه طور دانلود کنم تورو خدا ج بدید خواهش میکنم
پاسخ:
آموزش هست باید جیلبریک باشید
  • دیگه چرا تو اپ استور نیست!!!!!؟
  • تو اپ استور پیدا نمیکنم چرا لطفاً کمکم کن!!!

    این هک تاچند روز مى شه بازى کرد

    پاسخ:
    نامحدوده
    گندگنده


  • جرا ایکس مود دانلود نمى شه
  • چرا ایکس مود دانلود نمى شه راهنمایى کنید
    پاسخ:
    بازی رو از مولتی تسکینگ بندید از xmodgame لانچش کنید
    Adress toyik kar nemikone
    Chera

    Dooste aziz link doros shod ham ek arash kardam vali vaghti ta sim mikonm go sine serch ro mizanm serch nemikone hatman mikhayd begid ke gozine balash  bas on bashe oonm on hast vali nemire lotfan rahnamayish konid

    سلام
    اقا من این توییکو دیشب نصب کردم همه مراحلم درست انجام دادم
    دو سه تا اتک هم دیشب رفتم (با استفاده از سرچ مخصوص!! )
    بعد سرچ رو قط کردم و keep alive رو فعال کردم و الان (صبح) که بلند شدم هیچی نیست از اکانتم :/ از اول اول اومده بازی :/
    چی کار کنم ؟! میشه برش گردوند؟!!!

    پاسخ:
    اون کیپ اکتیو موبایلتونو خاموش کنید کار نمیکنه باید تو بازی باشه!
    اگه به گیم سنترنتون وصل باشه آره
     دکمه xبرای من نمی آید چی کار کنم
    پاسخ:
    بازیو از مولتی تسکینگ ببندید دوباره لانچش کنید
    xmodegame   تو اون سایت پیدا نکردم
    پاسخ:
    :| تو سایت نباید برید توضیح دادم
    سلام من خیلی میخوام این هک رو ولی در عین حال نمیخوام موبایلمو جیلبریک کنم راه دیگه ای وجود نداره
    پاسخ:
    نه

    سلام

    اگه برنامه هکی واسه اندروید هست به ایمیلم بفرستین متشکرم.

    red.carbon@yahoo.com

     

    داداش جان سلام نوکرتم ١٠٠تا اما نمى دونم منظورت از جلبریک چیه؟ میشه بگى؟
    پاسخ:
    تو گوگل سرچ کنید آموزش جیلبریک دیویاس
    ببخشید برای من ارور میده و میگه که برنامه ی اجازه ی روت نمیده ! میشه بگید چی کار کنم ؟! ممنون
    لطفا اموزش هک اندروید رو بدون نیاز به روت رو هم بزارید
    ببخشید مال اندرویدشواصلانیست؟؟؟؟

    اصلان‌xنیومد‌حتی‌از‌چینیشم‌کمک‌گرفتم‌ولی‌نشد‌لطفان‌بگو‌چرا
    من‌میخواهم‌اکانت‌بخرم‌چه‌جوری‌باید‌بخرم
    من نمیدونم چجورى توییک رو دانلود کنم

    برا من هیج mod ی نمیاره
    iphone 5s ios 8 jailbraik shode

    سلام و خسته نباشید

    برای من تو xmodgame لانچ نداره ... نمیتونم بازی و لانچ کنم ...

    سالار سلام می خواستم ببرسم این برنامه روت می خوهد این یک دو برا کامپیوتر هر کاری می کنم موفق نمی شم ی کمکی کن Start BlueStacksمن این برنامه رو دارم هرکاری می کنم نمی شهباید چه کار کنم تروخدا سری جوابم بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــده
    تروخدا کمکم کن
    سلام قسمت mod هی ارور میزنه connection error چرا اینطوریه؟؟
    نمی تونم توییک را دانلود کنم کمکم کنید

    پول هایی که رفتی اتک گرفتی به صاحبش برمیگردد///// بعد یه مشکل دیگه دارم بازیم اپدیت نمیشه////و یه مشکل دیگه دارم اینکه بازیم چه توری سیو میشه بگید و اگه بازیمو سیو کنم و بازیم را هک کنم احتمال داره بازیم باینکه سیو است نیاد ممنونننننننن

    سلام برای اندورید هم میشه اگر میشه این شماری من اگر میشه داخل وات ساپ پیام بده 09359838435
    برای من میده تری اگین 
    پدرتون درمیارم اگه بازیم نیومد لولم 178بود اومدم هک کنم تمام چیز هام خراب شد سایتتون اشغاله از شما هم خواهش می کنم دانلود نکنین چون بازیتون خراب میشه

    دوستان  این( سیدیا ) تو کجای اپل هستش .من هر چی مگردم پیدا نمیکنم

    //؟؟؟؟؟

     

    سلام خسته نباشید
    برا من
    xmodegame
    باز میشه ارور میده
    بعد میپره بیرون
    لطفا کمک کنید
    برنامه را از کجا دانلود کنم؟

    Salam bebakhshid man hame kar hasho kardam vaghti k xmodgame dl mishe minivise reset ... Reset k mishe harchi migardam barname xmod nis age mishe rahnamaee konid ba tashakor faravan
    عالی عالی عالی،قربونت جیگر ممنون
    سلام با عضویت توی این سایت وتنها با کلیک روی ده تبلیغی که توی کادرهای سفید هستند روزانه سه دلار جمع کنید(وقتی کادر باز شد توش یه سایت دلخواه بنویسید)و وقتی به پانزده دلار رسید میتونید اونو برداشت کنید واز طریق کدی که سایت بهتون میده توی سایت کلش جم بخرید عالیه   http://www.AWSurveys.com?R=3430793 

    Dada man xmode ro dl kardam mode clash of clans ro ham install kardam vali alamat nemiyad
    Dada male man alamat X miyare vali hish shabahat I b male axe too site nadare 😟😟
    سلام
    من دو هفته ای بود از این برنامه استفاده میکردم امروز موقع استفاده دو سه بار الکی منو کیک کرد بیرون بعدش وای فای دیگه کار نمیکرد در صورتی که اینترنت وصل بود بعد از وصل شدن وای فای وقتی لانچ میکنم گزینه ایکس دیگه نمیاد از چند تا سورس دیگه هم این برنامه را نصب کردم ، پاک کردم از نو نصب کردم ولی فایده ای نداشت راه حلی دارید ؟
    الماس بى نهایت
    الماس بى نهایت
    من چگونه مى توانم این  برنامه را بگیرم
    دمتون گرم
    واسه من بکمه ی sent نمیاد داش چیکار کنم
    میشه این رو بزنم روی کامپیوترم؟؟؟

    سلام من سیستم عاملم اندروید هست این ب نامه رو دانلود کردم نصب هم کردم اینیستال مود هم کردم ولی وقتی میری تو بازی اون فلش سیاه نیست و بازی همون شکا ساده ی خودش هست راه حلی اگه هست بگید ممنون

    نصب کردم خوب کار میکنه ای کاش بعد حمله به هر کس که میخوای میشد منابع رسیت نشه
    من نمیتونم این مارو بکونم
     اى او اس هستم
    چرا نمیتون
    کمکم کن
    ممنون

    سلام من نمیدونم چه طوری باید این ایکس مودو دانلود کنم میشه راهنمایی کنین؟؟؟
    ببخشیدا میشه دانلود توییک رو واضح تر توضیح بدین من اصا نمیتونم از این ادرس دانلودش کنم
    .
    سلام ببخشید من وقتی کارها را انجام میدم و وقتی میخوام سرچ کنم چند لحظه بعد بازی کرش میشه و میندازه بیرون آی او اس 8 جیل شده است خواهش میکنم جواب بدید.
    salam man farshadam va 13 salame man dost daram clasho hack konam valy nemidinam gishim rot hast ya na ke betonam hackesh konam bayd ]che gory befahmam goshim rot hast ya na
    Salam koziney set nadare chi konam

    سلام و عرض خسته نباشید
    من نمیدونم چرا واسه من اون دایره ی زربدره نمیاد چرا ؟؟؟؟؟؟؟
    دادا برام إیمیل کن ممنون karimisoroush305@yahoo.com
    سلام این لینک که گذاشتید باز نمیکنه توی اپ استور هم میزنم نمیاره میشه راهنمایی کنید

    سلام من یاشار هستم 13 سالنه من میخواهم راهنماییتون کنم اول از همه ممنون از مدیر سایت دوم شما میتونید ه ایت با نشانی www.download xmodgames.com سر بزنید ممنونم


  • سید علی حسینی
  • چیکار کنم اون علامت ضربدر نمیاد همه ی ورژناشم دانلود کردم تازه تستینگ چیه که میگید از اونجا بریم لطفا جواب بدین

    اگر شما از جمله کاربرانی هستید که نیازمند به داشتن ویزا کارد هستید،یا به دنبال جم رایگان برای بازی کلش آف کلنز هستید، این آموزش مناسب برای شماست. در این آموزش چند مرحله ای شما با دریافت ویزا کارد آشنا خواهید شد. http://www.AWSurveys.com?R=4136558

    توجه داشته باشید که طی مراحل زیر و تکمیل ثبت نام، کاملاً رایگان می باشد.

    و اما دریافت کارت آعتباری ویزا کارد، بصورت رایگان (لطفا مراحل را به دقت طی کنید):

    مرحله اول:ابتدا بر روی لینک مقابل کلیک کنید

    * پس از بارگزاری صفحه، بر روی گزینه Create A Free Account کلیک کنید.

    * در قسمت User Name، نام کاربری خود را وارد کنید.

    * در قسمت Password، رمز کاربری خود را که باید حداقل 7 و حداکثر 15 رقم باشد، را وارد کنید.

    * نوع جنسیت خود را در قسمت Gender مشخص کنید. ( Male: مرد — Female: زن )

    * در قسمت Email Address، ایمیل خود را وارد کنید.

    * و با وارد کردن کد موجود در تصویر، و زدن دکمه Create A Free Account، مرحله اول را طی کنید.

    مرحله دوم:

    پس از طی کردن مرحله اول، در مرحله دوم شما باید موجودی ویزا کارد (Visa Card) خود را افزایش دهید.

    بعد از کلیک روی تبلیغ وارد صفحه جدید میشید
    داخل کادر سفید رنگ آدرس یک سایت یا وبلاگ را وارد میکنید ( فرقی نمیکنه چه سایتی باشه )

    سپس دکمه Submit Review رو بزنید

    بعد از انجام این مرحله مجددا به صفحه Home بازمیگردید

    تبلیغ قبلی که روی آن کلیک کرده بودید حذف شده ، و باید برای تمام تبلیغات قسمت Surveys نیز همین کار را انجام بدهید تا تمام تبلیغات حذف شوند

    مرحله سوم:

    در مرحله سوم، شما باید لینک اختصاصی خود را که در قسمت Invite Friends قرار دارد را کپی کرده، و به دوستان خود انتقال دهید. دعوت هر فرد و عضویت رایگان آن در سیستم، برابر با $3 می باشد.

    مرحله چهارم:

    پس از طی کردن مرحله سوم، و رسیدن موجودی شما به سقف معمول ($15)، شما می توانید، با زدن دکمه Cash Out در منوی Home، ویزا کارت خود را صادر کنید

    با این روش میتوانید گیفت کارت های رایگان و همچنین جم رایگان را دریافت کنید
    http://www.AWSurveys.com?R=4136558

    داداش گلم یه زحمت میکشی لینک دانلود خود ایکس مود گیم رو بزاری یه لینک بالا هس ولی جایی برا دانلود نیستش شما لینکشو بزاری خیلی ممنون میشم
    سلام من همه کارارو کردم ولی وقتی میزنم رو گزینه Mod Installedهیچ کاری نمی کنه
    سلام میشه بگین چطوری باید ایکس مود گیم رو نصب کنم؟
    با سلام ی سوال داشتم اون قسمت که باید install بشه مال من نمیشه خیلی هم امتحان کردم مشکل از چی میتونه باشه؟
    سلام بابا این سایته اصلا نمیشه دانلود کرد گیجه 
    ممنون بابت اطلاع رسانیتون.
    بابت اطلاع رسانیتون ممنونم.
    ادامه ی مطلب کجاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی