آی او اس کده

IOS

این سایت برای کاربران اپلی ساخته شده!

بایگانی




هک بازی Star Girl (بدون نیاز به جیلبریک)



آی او اس کده اولین سایت ایرانی که این هک را در اختیارتان میگذارد!

ویژگی های این هک:
9999999000 سکه

دانلود + آموزش در ادامه مطلب...


قبل شروع عملیات هک بهتر است بازی را از مولتی تسکینگ ببندید!

1- ابتدا فایل هک رو دانلود کنید!
دانلود از سرور آپلودر

2- فایل Profile.sqlite رو از حالت فشرده خارج کنید.

3- با استفاده از اپلیکیشنی مانند Itools یا IfunBox فایل Profile.sqlite را در اپلیکیشن Star girl در قسمت Documents بریزید و جایزگزین فایل قبلی کنید.
درواقع در این آدرس بریزید: Applications/Star Girl/Documents

4- وارد بازی شده و سریع از بازی Backup بگیرید

5- از بازی لذت ببرید.

نظرات  (۴۴)

سلام.باید با گوشی این کارا انجام بشه یا سیستم؟من دقیقا نفهمیدم :))
میشه فایل حک شده رو قرار بدین من نمیتونم :)))
  • حدیث نامجو
  • الماس هم میشه
    Star khili alie mmnon
    😍😜😝

    Chera Dan nemishe😤😣😥😨😩👎
    میشه روش  هک رو با عکس بزارین؟
    کار نمیکنه

    mishe lotfan ba aks amoozesh bediiin??????

    میشه بگید برنامه Itools  یا Ifunbox رو از کجا میشه دان کرد؟
    من دانلود میکنم ولی باز نمیشه
    سلام

    من با اینکه بازی رو نصب کردم ولی توی قسمت اپلیکیشن نمیاد که به من بتونم این هک رو کپی کنم. چیکار کنم؟
    واییییی خدای من عالیه ممنونم
    نمیشه اشغال کثافت  بی شعور عوضی
    آقا من دفعه اولیه ک این برنامه رو نصب کردم..اصلا نمیدونم چی به چیه؟؟یکی راهنمایی کنه
    Vaqti down mishe baz nmish
    آقا ما که هیچی نفهمیدیم با عکس قشنگ توضیح بده فایل فشرده چیه آی تول چیه از کجا دان کنیم اصلا خوب نبودش
    !!!!!
    من بلد نیستم
    منم میخوام همشو 😞😞😞
    الماس هم میشه اگه میشه با عکس توضیح بدید لطفا
    آقا ما هر کاری کردیم تو این بازی هک  که کسی رو اد کنیم نشد. یکی کمک کنه
    من حتی تو نسخه ی هکش ای دی ندارم لطفا توضیح بدید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭😭
    بچه شما اسممو وارد کنید ببینید اد میشه یا نه تا منم شما هارو اد کنم لطفا اینو به دوستاتون که استار گرل دارن بگید منصوره وسپیده تورو خدا این کارو بکنید
    فایل هک اشتباه هست اخه مگه یه برنامه ی به اون سنگینی چند کیلوبایت میشه باید مگابایت می شده و کیلوبایت شده چون ناقص گذاشتنش👎👎👎👎👎👎
    Id:9R47UI
    سلا منو لایک کنید منم میکنم ایدیم = Hwd7kw 
    ایدى من QBFNHF لطفا منو لایک و ووت کنید خواهش مى کنم اگه منو لایک کنید منم شمارو لایک مى کنم
    ما که هیچى نفهمیدیم ولى باز خداخیرش بده که باز تلاش کرده.خاک تو سر بقیه سایتا که هى سرچ میکنیم برأى IOS ولى هیچى نمیاد خب ما که اپل داریم چه کنیم؟؟؟؟من همه ى ورژناى أین بازیرو داشتم و ملکه هم شدم ولى حالا....📱⭐️👭👸🏻😫😫😫😫
  • الینا مطیعی فر
  • سلام.من هرچه قدر بک آپ میکنم نمیشه.نیم ساعت هم ایستادم بک آپ نشد.به اینترنت هم وصل بودم.مشکلش چیه؟لطفا پاسخ دهید.
    ببخشید چندتا سوال داشتم،یکی اینکهاین بازی برای اپل هم هست نسخه مود شدش؟یکی دیگه اینکه من وقتی خواستم فایل هک رو دانلود کنم نوشته بود فایل مورد نظر یافت تشد!و اینکه یه غیر از سکه ها الماس هاهم بی نهایت میشن؟؟لطفا جواب بدید ممنون
    لایک کنید من همرو لایک کردم عشقای من .ای دی من 86nhuq
    چطوری بتونم دانلود کنم؟
    منو لایک و ووت کنید لطفا ایدی منAMKYPG

    لطفا من را add کنید . من همه را addو voteوlike کردم .منو addکنید.ID:Z3XkSX
    راستی دوستان به سایت جیر جیرک یا فارس روید  مراجعه کنید . تا از آخرین ورژن هک بتونید استفاده کنید. iهک به این شکل هست که بجای این که ازتون پول و الماس کم بشه بهتون اضافه میشه .وبرای استفاده هم کافیه نسخه هک شده را دانلود کنید .بهتون ID هم میده.
    بیشتر توضیح بدین تصویری از دانلود تا...
    من همرو ادد کردم لطفا شما هم لایک  کنید bkgrwy
    سلام ببخشید لینک دانلود فایل هک خالیه میشه رسیدگی کنید لطفا تورو خدا از کجا باید فایل رو دانلود کرد لطفا 
    سلام آیدی من lfsrt3 هستش میشه من رو اد کنید

    اد کنین 😗💜VU6NB8
    چرا هی رو لینک میزنم میگه لینک مورد نظر یافت نشد!لینکی نیست!چیکار کنم؟؟جواب بدین😭😭😭😩🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
    سلام ادد کنین اینم ایدیم😘 D72TRC
    سلام ادد کنین اینم ایدیم❤😘 D72TRC

    Id: 7QWPD8

    لطفا اد کنید

     

  • دنیز ‌deniz
  • تورو خدا لایکم کنید ۳۹ تا لایک بیشتر ندارم😭😭😭آیدیم rdvkfx

  • دنیز ‌deniz
  • آیدی رو اشتباه نوشتم اون بالا👆👆👆

     

    آیدیم RDYKFX

    سلام این یوله که گذاشتی ازیه جا برش داشتی. من یهمدل دارم که الماسات و پولت با هم یکی ان و 10 رقمی و اصلا تموم نمیشه تازه 3 بار هم نفر اول شدم با اون بازی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی