آی او اس کده

IOS

این سایت برای کاربران اپلی ساخته شده!

بایگانی




آموزش Clan Wars در Clash of Clans


امروز قصد آموزش Clan Wars در بازی Clash Of clans دارم!

همونطور که خبر دارید تو جدید ترین ورژن کلش آف کلنز جنگ های کلن با کلن آمده! ولی هنوز خیلی ها روش و قوانینشو نمیدونن!

خوب شاید اول که وارد بازی شدید کمی گیج بودید در این پست قصد دارم شما را از این سردرگمی در بیاورم.

آموزش در ادامه مطلب...

اولین مرحله : حمله به کلن های دیگر است که شما میتوانید از طریق لیدر (leader) یا کولیدر (co-leader) از طریق عکس دو شمشیری که در سمت چپ بازی موجود است این کارا بکنید و لازم به ذکر است که بگویم متاسفانه به کلن دلخواه خود نمی توانید حمله کنید و این ماجرا به صورت رندم اتفاق می افتد.

دومین مرحله : پس از پیدا شدن کلن برای حمله به شما 24 ساعت وقت برای هماهنگی های لازم مثل استراژی جنگ و چیندن دهکده خود و …. به شما زمان می دهد .

سومین مرحله : روز حمله است که باید تمام تروفی های شما کامل و آماده به جنگ باشد و حداقل شما میتوانید به دو نفر از اعضای آن کلن حمله کنید . اگر به کسی حمله کنید که قبلا به آن حمله شده باشد و مثلا 1 ستاره برده باشنش شما اگه سه ستاره هم بشید فقط 2 ستاره به کلنتون کمک کردید! در مرحله سوم فقط تعداد ستاره ها مهم هست!

چهارمین مرحله : این مرحله بستگی به کلن و گروهتون دارد مثلا اگر در جنگ پیروز شدید ( امتیازات شما در حمله بیش تر از کلن آن ها باشد نه به تنهایی در دو جنگ خود پیروز شده باشید ) به شما غنیمت های زیادی می دهد ولی اگر در جنگ بازنده شدید کمی از غنیمت های شما کم میشود .

نکات مهم :

اگر قرار جنگی را با یک کلن (clan) گذاشته باشید دیگر توانایی لفو آن را ندارید .

اگر کسی در کلن شما به تازگی وارد شود و شما قبلا قرار جنگ را با یک کلن را گذاشته باشید دیگر آن فرد نمیتوانید در جنگی که با کلن مقابل در پیش است حضور داشته باشد .

کلن ها با استفاده از هرشخص که در کلن فعالیت دارد و به اندازه همان شخص توانایی حمله دارند در برابر هم صف آرایی می کنند .

برای جنگ با کلن های دیگر حداقل باید کلن شما 10 عضو داشته باشد که در قبیله جدید نباشند یعنی کلمه ی New جلوی اسمشون نباشه!

نظرات  (۱)

ممنون از سایت خوبتون!
پاسخ:
خواهش میکنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی